• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Levering en retourneren

Levering

We bieden gratis levering aan op bestellingen vanaf €60 naar alle adressen in Nederland en België. Bestellingen van steppen voor 22:00 worden op werkdagen dezelfde dag verzonden* met PostNL (NL) en DPD (BE) en zijn normaal gesproken de volgende dag in huis.

*De levertijd van elk product is te vinden op de productpagina. De levertijd van de hele bestelling is hetzelfde als die van het product met de langste levertijd.

Zodra je een email heeft ontvangen waarin jouw bestelling wordt bevestigd en de betaling is voldaan, zal je bestelling klaar worden gemaakt om te worden verzonden. Wanneer je bestelling onderweg is, zal je wederom een email ontvangen. 

LEVERTIJD
Steppen: voor 22:00 op werkdagen besteld, zelfde dag verzonden
Onderdelen: 2-4 werkdagen

VERZENDKOSTEN

 
Bestelling vanaf €60 gratis  
Reserve Onderdelen NL (pakketpost) € 6,95  
Reserve Onderdelen NL (brievenbus) € 3,95  
Reserve Onderdelen BE (pakketpost) € 9,95  
Reserve Onderdelen BE (brievenbus) € 4,95  

Leveringsdatum

Als PostNL/DPD jouw pakket probeert af te leveren en er is niemand aanwezig, krijg je een mailbericht met informatie over op welk postkantoor of PostNL/DPD service punt je jouw bestelling kunt ophalen. Je hebt hiervoor één week de tijd. Wanneer je binnen deze termijn het pakket niet ophaalt, zal het worden geretourneerd aan ons. De extra verzendkosten die hieraan verbonden zijn, worden aan jou doorberekend. Zodra wij jouw bestelling hebben verwerkt en jouw betaling hebben ontvangen, ontvang je per email een track en trace code met een link. Hier kun je je bestelling volgen.
 

Afhalen

Op afspraak is afhalen is Amsterdam ook mogelijk. De voorraad op de website is van ons pakhuis, niet de winkel, dus bel even om te checken of het gewenste product voorradig is.
Amsterdam-centrum: Binnen Brouwersstraat 36, 1013 EG, Amsterdam, Nederland
+31-20-3206409

Ruilen of retourneren

Wil je een artikel ruilen of retourneren? Dat is uiteraard geen probleem. Gelieve ons dan binnen 30 dagen een e-mail te sturen ([email protected]), met daarin de reden voor retour en je wensen. Wil je een ander artikel ontvangen, andere kleur, andere maat of misschien liever je geld retour? Wij sturen je vervolgens via e-mail de retourinstructies. Print de gemailde pakbon vervolgens uit en doe hem bij je retourzending, zodat je retourzending bij ontvangst direct verwerkt worden.

Hoe werkt een retour-afhandeling?

  1. Je stuurt binnen 30 dagen na ontvangst een e-mail naar [email protected] om jouw retourzending aan te melden met de reden van retour en je voorkeur voor ruilen of je geld terug.
  2. Je ontvangt van ons de retourinstructies.
  3. Je stuurt jouw product(en) vervolgens binnen 14 dagen terug naar het in de retourinstructies vermelde adres.
  4. Product dient in ongebruikte staat te worden verzonden in de originele verpakking en met een print van de gemailde pakbon of de bestelling bevestiging
  5. Wij verwerken jouw retour binnen 10 dagen van ontvangst.

Alleen onbeschadigde en ongebruikte producten 
Om in aanmerking te komen voor een retour dient het product in onbeschadigde en ongebruikte toestand retour te worden gezonden in de originele verpakking.

Geld terug?
Indien je aan de hierboven omschreven voorwaarden voldoet, zullen wij indien gewenst het aankoopbedrag van de bestelling terugstorten op jouw rekening. Bij retour van een slechts een deel van de verzending worden de verzendkosten niet teruggestort. 

Micro Step BV behoudt zich het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het reeds betaalde bedrag te crediteren, wanneer het vermoeden bestaat dat het product reeds is gebruikt of door schuld van de klant (anders dan die van Micro Step BV of de leverancier van het product) is beschadigd.

Verzendkosten retourzending
Je dient zelf de portokosten van en het risico voor de retourzending te dragen.

Stuur altijd met pakbon terug
Jouw bestelling komt terecht in ons magazijn waar nog veel meer gebeurt dan het versturen van onze pakketten. Niet aangemelde retouren worden verzameld en een keer in de zo veel tijd bekeken. Een niet aangemelde retour kan dus zo maar dagen of weken blijven zitten.

Retouradres:
Micro Step
De Vutter 1
5221 BD Den Bosch
Nederland